امروز برای شب یلدا، داداشم و مادربزرگم رو دعوت کرده بودیم خونمون؛ پدرم هم امروز برای کارهای اداری رفته بودند به قم؛ خلاصه یه تماس تصویری گرفتیم با داداش و پدر توی خونه!

اول مهمونی با خودم گفتم که مهمونی های ایرانی از نظر اسلامی خیلی قابل تقدیره مخصوصاً اینکه صله رحم و دید و بازدید توش زیاده... ولی خب قاعدتاً اینا خیلیاش مال قبل از ورود اسلام به ایرانه (مثل عید نوروز) و به خاطر همین با معارف عمیق اسلامی آمیخته نشده، به خاطر همین گفتم که یکم بیام جوّ بدم و مهمونی رو حزب اللهی کنم، بعد از شعری که مادربزرگم خوندند، قرآن رو از جاهایی که حفظ بودم باز کردم، صفحه 63 اومد! چقدر دوست دارم این آیه رو و اعتصموا بحبل الله جمیعا... (مخصوصاً با صوت مشاری العفاسی) اولش اومدم این آیه رو با صوت خوندم و بعد هم ترجمه کردم و از روی تفسیر نور حاج آقا قرائتی یه چندتا نکته برداشت کردم و گفتم. تا قبل از این میخواستم یه چند تا آیه رو بخونم و تفسیرش رو بگم، ولی بعد از این دیدم میزان حزب اللهی شدن جلسه داره سرریز میشه😁😂🤣🤣 دیگه ولش کردم...!!!

بعدش تازه رفتم رو فاز اصلی خودم --> مسخره بازی، جنگولک بازی

بعد از این اجرای بسیار زیبای من🙄 پدرم از طریق تماس تصویری حافظ رو باز کردند

اگه گفتین چی اومد؟

خیلی جالبه...

مرا عهدیست با جانان - ادامه

اگه گفتین چیش خیلی جالبه؟ 

توی بیت ششمش گفته: {سزد کز خاتم لعلش زنم لاف سلیمانی}

جالبه نه؟ توی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، حافظ رو که باز میکنی از خاتم سلیمانی حرف میزنه!

۲ ۰